سرلشکر سلامی در گفتگو با المیادین:

پاسخ به آمریکا در اشکال مختلف ادامه خواهد یافت

کدخبر: ۳۲۵۶۷۳
اقتصادنیوز : فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی گفت: آمریکایی عادت کردند که بدون هیچ واکنشی به کشورها حمله کنند و همین موضوع باعث شد در محاسبات خود در قبال ایران اشتباه کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی اظهار داشت که سردار قاسم سلیمانی از جایگاه ویژه ای در قلب ایرانی ها و ملت های مظلوم برخوردار بود و ترور این شهید حادثه ای شوکه کننده بود.

سرلشکر حسین سلامی در گفتگو با المیادین گفت: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که یک کشور از دوردست ها بیاید و نسبت به ترور فرماندهان بزرگ ما در یک کشور اسلامی مبادرت کند.

سرلشکر سلامی به بیان اینکه پاسخ ایران به آمریکا کاملاً نظامی و مشروع و قانونی بود و حقی بود که باید از آن استفاده می‌کردیم، افزود: سپهبد سلیمانی با دعوت مقامات عراق و به صورت علنی و رسمی وارد این کشور شده بود و آنچه روی داد یک ظلم آشکار بود. پاسخ ما نیز کاملا نظامی و راهبردی بود چرا که لازم بود پاسخی واضح و قابل فهم باشد و تمام جهان آن را مشاهده کند.

وی تصریح کرد: باید آمریکایی‌ها را در این نقطه متوقف می‌کردیم و به آنها می‌فهماندیم که باید محاسبات خود در مواجهه با ایران را تغییر دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید