روابط عمومی حرم حضرت معصومه (س): کرونا محدودیتی برای زائران ایجاد نکرده است

کدخبر: ۳۲۶۲۱۵
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (ع) گفت: بارگاه بانوی کرامت(س) به صورت مستمر ضد عفونی می‌شود و این موضوع با توجه به شرایط موجود، افزایش یافته است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم ، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برغم تشدید تدابیر بهداشتی در روزهای اخیر با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا، هیچ گونه مشکل و محدودیتی برای زائران ایجاد نشده است.

وی در پاسخ به انتشار برخی از شایعات به ویژه تصویری که نشان از قرار دادن میله‌هایی در جوار مضجع شریف است، افزود: ضریح مطهر همواره و در برخی از شب‌ها ضد عفونی می‌شود که در این ایام برای رعایت بیشتر بهداشت عمومی تعداد آن افزایش یافته است.

 

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (ع) با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در حرم حضرت معصومه (س) گفت: بارگاه کریمه اهل بیت (ع) به صورت مستمر ضد عفونی می‌شود و این موضوع با توجه به شرایط موجود، افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش‌های مختلف حرم کریمه اهل بیت (س) همچنان بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای به صورت عادی درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید