پیش بینی وضعیت امروز آب و هوای کشور

کدخبر: ۳۲۶۲۵۱
اقتصاد نیوز: امروز (شنبه) در برخی نقاط شمال‌غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از اواسط شنبه و طی روز یکشنبه با عبور امواج ضعیف تراز میانی، در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و به‌تدریج در برخی نقاط شمال‌شرق بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

 بعد از ظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب‌غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

سه‌شنبه این سامانه تقویت شده و نیمه‌غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز و شمال‌شرق کشور را در بر می‌گیرد. در این روز شدت بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور خواهد بود.

همچنین اواخر سه‌شنبه با توجه به جریانات شمالی، دمای هوا در نوار شمالی کشور به‌طور محسوسی کاهش یافته و با افزایش سرعت وزش باد، دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

این سامانه چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی، سواحل شمالی و شرق کشور فعال است و به‌تدریج اواخر وقت چهارشنبه از شمال‌شرق کشور خارج خواهد شد.

خلیج‌فارس نیز در روزسه‌شنبه مواج است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید