واکنش تند سازندگان فیلم انگل به صحبت های تحقیرآمیز ترامپ

کدخبر: ۳۲۶۲۷۴
اقتصاد نیوز: شرکتی که فیلم سینمایی برنده اسکار «انگل» را توزیع کرده است، نسبت به صحبت‌های تمسخر آمیز ترامپ درباره این فیلم واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ تنها چهار کلمه نیاز بود تا کمپانی توزیع کننده فیلم «انگل» ساخته بونگ جون هو نسبت به مسخره شدن این فیلم توسط دونالد ترامپ در پی دریافت جایزه بهترین فیلم اسکار واکنش نشان دهد.

فیلم سینمایی «انگل» در اسکار نود و دوم که اوایل ماه میلادی جاری برگزار شد، جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی و بهترین فیلم بین المللی را دریافت کرد.

در حالی که این فیلم توسط افراد و منتقدان زیادی تحسین شده، ترامپ مدتی قبل این فیلم را مورد تمسخر قرار داد. او خطاب به حامیان خود گفت: امسال آکادمی اسکار چقدر بد بود! آن را نگاه کردید؟ برنده نهایی فیلمی از کره جنوبی است! این به چه معناست؟ ما به اندازه کافی در تجارت با کره جنوبی مشکل داریم. اما آن‌ها جایزه بهترین فیلم سال را به آن می‌دهند؟!

کمپانی نئون، توزیع کننده فیلم «انگل» زمان زیادی را برای پاسخ دادن به صحبت‌های تمسخر آمیز ترامپ صرف نکرد و در صفحه رسمی این شرکت در واکنش به ترامپ نوشت: «قابل فهم است، او نمی‌تواند بخواند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید