ورود نسل جدید خودرو «کیا» به ایران +جزییات و عکس

کدخبر: ۳۲۶۳۲۶
اقتصاد نیوز:کیا کارنز که نسل سوم آن در سال 2015 پا به بازار ایران گذاشت، از همان ابتدا مورد توجه مشتریان قرار نگرفت.
ورود نسل جدید خودرو «کیا» به ایران +جزییات و عکس

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از چرخان، این خودرو که در سگمنت مینی ون قرار دارد، در بازار های جهانی مورد پذیرش مردم قرار گرفته است اما چهره جدید این خودرو که در اوایل سال 2017 رونمایی شد، نماینده کیا موتورز در ایران، تصمیم به واردات این نمونه را گرفت.

پس از رسیدن خودروها به گمرک، ناگهان دولت تصمیمی مبنی بر ممنوع کردن واردات خودرو و بستن سایت ثبت سفارش کرد. در پی این تصمیم محصولات این شرکت و دیگر شرکت ها، به مدت نسبتا طولاتی در گمرک زمین گیر شدند ولی به تازگی پس از ترخیص خودرو ها از گمرکات کشور، چندین دستگاه کیا کارنز با مدل 2017 نیز ترخیص شدند.

کیا کارنز

تفاوت نمونه 2015 با 2017 را فقط می توان در چهره خودرو دید. از جمله تغییرات این خودرو نسبت به نمونه گذشته به شرح زیر است:

– تغییر در طراحی سپر جلو و مه شکن‌ها

– تغییر در طراحی سپر عقب و دیفیوزر

– تغییر رینگ‌ها

کیا کارنز از چه موتوری بهره می‌برد؟

این خودرو کره‌ای مجهز به موتور 2 لیتری هست که در نمونه موجود در بازار ایران، به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل است که توانایی تولید 159 اسب بخار و 194 نیوتن گشتاور است. اما یکی از مهم‌ترین بخش های یک خودرو، امکانات آن است.

در کارنز شاهد حضور امکانات زیر هستیم:

– اتوپارک

– چراغ شور

– سقف پانورامیک

– گرمکن و سردکن صنذلی های جلو

– گرمکن صندلی ها ردیف دوم

– گرمکن غربلیک فرمان

– رادار نقطه کور

در حال حاضر یعنی در تاریخ 3 اسفند 98 قیمت این خودرو در بازار حدود 655 میلیون تومان است. از نظر خدمات پس از فروش نیز، اطلس خودرو نماینده کیا در ایران فعلا تمرکزش را فقط بر خدمات پس از فروش گذاشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید