تعطیلی همه برنامه‌های هنری‌و سینمایی کشور

کدخبر: ۳۲۶۳۴۰
اقتصادنیوز: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای فوری اعلام کرد: باتوجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا براساس اعلام شنبه شب روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند: تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشورتا پایان هفته جاری (۹۸/۱۲/۹) تعطیل می‌شود.

این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.»

به گزارش ایرنا، مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ساعاتی پیش، گفت: تمامی کنسرت‌های موسیقی سراسر کشور به منظور اقدامات پیشگیرانه از ۴ تا ۹ اسفند لغو شد.

«محمد الهیاری» شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی و هنری ایرنا با اعلام این خبر، افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته میان این دو وزارتخانه(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، آموزش پزشکی) تمامی تجمعات هنری از جمله اجراهای زنده موسیقی مشمول این اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهند بود.

مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال خاطر نشان کرد:‌ بطور یقین برگزاری یا لغو برنامه های هنری پس از موعد مقرر (۴ تا ۹ اسفند ۹۸) به ویژه اجرای موسیقی و کنسرت ها در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید