زیرگذر گیشا چه زمانی افتتاح می شود؟

کدخبر: ۳۲۶۵۶۴
اقتصاد نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پروژه زیرگذر گیشا فردا به دست مردم افتتاح خواهد شد.
زیرگذر گیشا چه زمانی افتتاح می شود؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس؛صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص افتتاح پروژه زیرگذر گیشا گفت: بهره برداری از زیرگذر کوی نصر با احتساب پروژه هایی همچون پارکینگ بوستان ملت و بهسازی رینگ 7 کیلومتری بوستان پردیسان که بدون برگزاری مراسم رسمی تحویل شهروندان شدند، نهمین افتتاحیه پروژه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال جاری به شمار می آید.

وی گفت: نتیجه ساخت این پروژه متعادل ساختن خطوط ترافیکی است که قبلا در نتیجه عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود و یکسان سازی حرکت در بزرگراه جلال آل احمد و انطباق آن با معابر مرتبط یکی از مهمترین اهداف اجرای زیرگذر کوی نصر خواهد بود.

صبوری ادامه داد: مسیر اصلی زیرگذر شامل 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی است و طول آن با احتساب مسیرهای دسترسی به حدود 1500 متر می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پیش از این با بیان آنکه طرح این پروژه به ویژه پس از بازنگری های اعمال شده، نگاه ویژه ای به مقوله ساماندهی ترافیک محلی داشته است. یادآور شد: اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان کارگر جنوبی و خیابان بیمارستان شریعتی، تامین دسترسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران به مسیر غرب به شرق بزرگراه گمنام به صورت غیر همسطح و برقراری تعادل خطوط ترافیکی ورودی به خیابان گیشا از جمله کارکردهایی است که در کنار رفع گلوگاه ترافیکی پل فلزی گیشا محقق شده است.

به گفته صبوری بهره برداری از زیرگذر کوی نصر، تاثیر بسزایی روی عملکرد ترافیکی تقاطع های مرتبط به ویژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید گمنام با خیابان کارگر داشته و به واسطه حذف پل قدیمی گیشا، سیمای شهری این نقطه از پایتخت را چشم نواز تر کرده است.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید