شفاف‌سازی پورشه درباره خودروی خاص خود

کدخبر: ۳۲۶۷۷۹
​اقتصاد نیوز:شرکت پورشه برای انتشار توضیحات تکمیلی درباره تایکان یک برنامه اختصاصی از این خودرو را در صفحه یوتیوب خود قرار داد.
شفاف‌سازی پورشه درباره خودروی خاص خود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی پورشه تایکان تابستان سال گذشته، به عنوان اولین اتومبیل تمام الکترونیک شرکت معرفی شد. فروش این خودرو از ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد، که باعث می‌شود پورشه تایکان همواره یک مدل بسیار جدید شناخته شود. این امر همچنین به آن معنی است که چند نسخه از این مدل در حال حاضر در دست مشتریان قرار دارد.

این شرکت همچنین برای طرفداران خود این امکان را در دسترس قرار داده که در صورت وجود هرگونه سوال بتوانند با مراجعه به کانال یوتیوبی پورشه آن را برطرف کنند. این کانال یک سری جدید با عنوان AskPorsche را آغاز کرده است که در آن یک متخصص محصولات پورشه، الکس بنگولا در کنار مدیر فروش محصولات پورشه، آندرس بکر، درباره قابلیت‌ها و مشخصات اتومبیل تایکان صحبت می‌کنند.

صحبت‌های بکر و الکس

این امر واضح است که خودروی پورشه تایکان به یک موتور احتراق داخلی معمولی را نیاز دارد. البته هدف اصلی شرکت آن بوده که از چنین موتوری استفاده نکند، با این حال خودرو همچنان یک مور توربو شارژ مناسب نیز کم دارد. گفتنی است که از نظر شرکت پورشه نیازی به اتصال چنین موتور‌هایی به خودرو وجود نداشته و آن‌ها معتقدند در بین توربوها، تایکان بیشتر لایق یک توربو مانیکر است. این دو شخص همچنین طی صحبت‌های خود در یوتیوب اشاره‌ای به صدای مهیب پیشران خودرو کرده‌اند.

برای شرکت پورشه این امر از اهمیت بالایی برخوردار است که صدای اتوماتیک پیشران به راننده این حس را بدهد که وی چه تاثیری بر روی خودروی خود دارد. گفتنی است که این صدا یک قابلیت مصنوعی نیست. بکر در مکالمات خود اشاره کرد که صدای خودروی تایکان از نتیجه انتقال قدرت پیشرانه و موتور به وجود می‌آید. مابقی صحبت‌های این دو شخص به قابلیت‌های تایکان در فصل زمستان مربوط می‌شد. از این قابلیت‌ها می‌توان به قدرت پیشرانه الکترونیکی برای کنترل گشتاور چرخ‌ها با پنج برابر سرعت، اشاره کرد.

گفتنی است که اتومبیل تایکان یک خودروی بسیار جدید از شرکت پورشه است. در نتیجه این امری خلاقانه است تا برای آن برنامه‌های توضیحی ساخته‌اند. بکر در این برنامه توضیحی راجع به برنامه‌های آینده شرکت نمی‌دهد و تنها جزئیات خودرو را بررسی کی‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید