آخرین وضعیت لرستان به دنبال بارش های اخیر

کدخبر: ۳۲۶۸۵۴
اقتصاد نیوز: مدیریت بحران لرستان گفت: خوشبختانه تا الان هیچگونه تلفات جانی به ما گزارش نشده‌است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ غلامرضا آقا میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش‌های اخیر از اقدامات کلیه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و امدادی و اطلاع رسانی صدا و سیما و رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: اکنون که بارش‌ها به حداقل رسیده کار ارزیابی و برآورد خسارت ها شروع می‌شود، در اکثر شهرها، جاده‌ها و زیرساخت‌های جاده‌ای آب، برق و گاز خسارت‌هایی داشتیم، دستگاه‌های اجرایی فرمانداران و بخش‌داران همراهی و کمک کنند که بتوانیم خسارت‌ها را جمع‌بندی و هرچه سریعتر به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کنیم.

آقامیرزایی ادامه داد: براساس اختاریه‌های هواشناسی در ساعات آینده مورد حادی نخواهیم داشت، ضمن ادامه آمادگی کمک‌رسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آن‌ها قطع شده در الیگودرز، دورود، خرم‌آباد، سلسله، دلفان و پلدختر ادامه دارد.

مدیریت بحران لرستان با اشاره به این‌که بیشتر خسارت‌های وارده مربوط به زیرساخت‌ها و جاده‌های مواصلاتی و در داخل شهرهاست، عنوان کرد:  در شهرهاینورآباد و پلدختر در شب گذشته شدت بارش زیاد بود و مقداری آب وارد شهر نورآباد شد و خسارت‌هایی جزئی به بار آمده که آن‌ها را رصد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه تا الان هیچگونه تلفات جانی به ما گزارش نشده‌است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید