نگاه جالب نوزاد به پرستار پس از تولد+عکس

کدخبر: ۳۲۷۱۰۳
اقتصاد نیوز:کودکی که به تازگی در یکی از بیمارستان های برزیل به دنیا آمده است خبرساز شده است.
نگاه جالب نوزاد به پرستار پس از تولد+عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عکسی که یک نوزاد را لحظاتی پس از تولد در حالی که به پرستار خیره شده نشان می‌دهد به عکسی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این عکس دیدنی " ایزابل پرییِرا " در حالی که به صورت پرستار و به شکلی جالب خیره شده دیده می‌شود. این کودک در تاریخ ۱۳ فوریه در یکی از بیمارستان‌های ریودوژانیرو، پایتخت برزیل به دنیا آمد.  

این عکس توسط یک عکاس حرفه‌ای محلی با نام " رُدریگو کانستمَن " ثبت شد. والدین ایزابل برای ثبت اولین تصاویر فرزند خود این عکاس را استخدام کرده بودند. مادر ایزابل از ردریگو خواسته بودند تا نخستین گریه فرزندش را ثبت نماید. اما هنگامی که این کودک به دنیا آمد مانند اکثر کودکان شروع به گریه نکرد. پزشکان و پرستاران حاضر در اتاق عمل تلاش کردند تا برای مطمئن شدن از سالم بودن ریه‌های کودک او را وادار به گریه کردن کنند، اما او از گریه خودداری کرد. تنها هنگامی که پرستار اقدام به بریدن ناف کودک کرد او  شروع به گریه کرد.

نگاه جالب نوزاد به پرستار پس از تولد!//

این عکاس به مجله برزیلی Crescer گفت که والدین نوزاد از او خواسته بودند تا قبل از بریدن ناف فرزندشان یک عکس در حالی که او در حال گریه کردن است ثبت کند. ردریگو  گفت: «پس از خروج از شکم مادرش او چشمانش را باز کرد، اما گریه نکرد. پزشکان حتی به او گفتند گریه کن ایزا! اما او با قیافه‌ای جدی به آن‌ها نگاه کرد. این کودک تنها زمانی به گریه افتاد که پرستار اقدام به بریدن ناف او کرد. تولد، لحظه‌ای خاص است و برخی دوست دارند تا تولد فرزندشان را ثبت کنند.»

نگاه جالب نوزاد به پرستار پس از تولد!//

ردریگو حدود ۱۰ عکس از ایزابل را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. یکی از تصاویر منتشر شده اولین گریه ایزابل را نشان می‌دهد. همچنین تصویر دیگری که به تصویری داغ تبدیل شده لحظه‌ای را که این کودک به پرستار خیره شده نشان می‌دهد.

نگاه جالب نوزاد به پرستار پس از تولد!//

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک