اعلام نتیجه تست کرونای ۳۰ نماینده مجلس

کدخبر: ۳۲۷۱۱۵
اقتصادنیوز: محمدعلی وکیلی نماینده مجلس، در توئیتی نوشت: طبق اطلاع از تست کروناویروس سی نفر از همکاران در مجلس شورای اسلامی، تاکنون نتیجه اعلان شده ۴ نفر مثبت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از «انتخاب»، پیشتر مثبت بودن تست کرونای محمود صادقی نماینده تهران و مجتی ذوالنور، نماینده قم رسما اعلام شده بود.

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم دیگر نماینده مشکوک به کرونا بوده که به گفته ی یک نماینده، اوضاع مناسبی ندارد اما از انجام آزمایش‌های کرونا امتناع می‌کند. ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده دامغان گفته است: آقای امیرآبادی حالش بسیار بد است. این فرد وقتی به مجلس می‌آید و تنفس کرده و نوشیدنی و چایی مصرف می‌کند، این‌ها خطر ایجاد می‌کند. با این حال، امیرآبادی طی توییتی از سلامتی خود خبر داد.

وکیلی البته نام نمایندگان مبتلا به کرونا را اعلام نکرده است.

در روزهای اخیر به جز نمایندگان، شماری ا مقامات کشور از جمله معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 تهران و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم به کرونا مبتلا شده اند.  سیدهادی خسروشاهی هم بر اثر کرونا درگذشته است.

با این حال تست کرونای علی ربیعی، سخنگوی دولت، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران و محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران منفی اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید