سخنگوی دولت در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد؛

اعمال محدودیت بر ورودی و خروجی استان‌های درگیر با کرونا

کدخبر: ۳۲۷۱۳۴
اقتصادنیوز؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از اتخاذ تصمیماتی برای اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی‌های استان‌های درگیر با کرونا خبر داد.
اعمال محدودیت بر ورودی و خروجی استان‌های درگیر با کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت در رشته توییتی نوشت: امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

وزیر بهداشت: هفته سختی در پیش است/ پیک اصلی کرونا در روزهای آتی است

در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا؛ / کاهش ساعت کاری ادارات/ کنترل ترددها بجای قرنطینه/ مرخصی زندانیان با شرایط خاص/ تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها

روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیاز به همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه های مسئولین امر بسیار ضروری وموثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل در گذار از این بحران خواهد بود.

آخرین آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا در ایران +فیلم و اینفوگرافی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید