ساعت کاری ادارات در استان سمنان کاهش یافت

کدخبر: ۳۲۷۲۳۴
اقتصاد نیوز: سخنگوی استانداری سمنان اعلام کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از ۱۰ اسفندماه تا ۱۲ اسفندماه به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ حجت‌الله یحیایی  اظهار داشت: از روز شنبه دهم اسفندماه تا دوشنبه 12 اسفندماه ساعت کاری ادارات ستادی و اجرایی استان سمنان از ساعت 9 صبح تا 13 است.

وی بیان کرد: تغییر ساعت ادارات بر اساس مصوبات کارگروه ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان اعلام‌ شده است.

سخنگوی استانداری سمنان گفت: ادارات ستادی و اجرایی استان سمنان که از دهم تا 12 اسفندماه ساعت کاری آن‌ها تغییر می‌‌کند؛ شامل واحد‌های اداری دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات آموزش عالی و‌ کادر اداری شهرداری‌ها است.

یحیایی تأکید کرد: این تغییرات و کاهش ساعت کاری ادارات مربوط به مؤسسات خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و بانک‌ها نیست و فعالیت این مراکز بر اساس دستورالعمل مرکزی خود انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم تمامی مقاطع تحصیلی استان سمنان نیز از روز شنبه دهم اسفندماه به مدت سه روز یعنی تا 12 اسفندماه تعطیل اعلام‌ شده است.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید