موج جدید هک حساب‌ های بانکی

کدخبر: ۳۲۷۳۱۴
اقتصاد نیوز: شنیده ها و اطلاعاتی که مخاطبان کلیک در اختیار ما قرار داده اند، حاکی از این است که هکرها با روش تماس مشغول هک کردن حساب مشتریان بانک های متفاوت هستند.
موج جدید هک حساب‌ های بانکی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از کلیک، بر اساس شنیده‌ها و اخباری که مخاطبان در اختیار ما قرار داده اند، ظاهرا موج جدیدی از هک کردن و برداشت غیرمجاز حساب‌های متفاوت راه افتاده است. روش هک این هکرها مبتنی بر تماس است و طبق شنیده هاریال از دیشب حدود 200 حساب قربانی این موج از هکرها شده اند.

ظاهرا این هکرها از شهر مشهد بوده و از شماره 05138062 با مخاطبان تماس می گیرند و پس از پاسخ، به تمام اطلاعات روی گوشی کاربران دسترسی پیدا می‌کنند. آبان ماه 98 بود که خبری در راستای هک حساب ها منتشر شد.

این خبرها به «هک و برداشت غیر مجاز» گسترده از حساب‌های بانکی شهروندان اشاره داشتند که نگرانی گسترده مردم را برانگیخت. اما رئیس پلیس فتا تهران ضمن تکذیب خبر منتشر شده تحت عنوان «هک حساب‌های بانکی»، گفت: «ادعای هک و نفوذ به سیستم بانکی صحت ندارد و دلیل برداشت غیر مجاز از حساب برخی شهروندان، کلاه‌برداری فیشینگ بوده است.»

در خصوص خبر جدید مسئولین هنوز واکنشی نشان نداده اند. آیا شما با چنین موضوعی روبه‌رو شده اید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید