دستگیری بازیکن پرسپولیس؛ پای یک زن در میان است

کدخبر: ۳۲۷۶۰۲
اقتصاد نیوز: آنتونی استوکس مهاجم ۳۱ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی است این تیم را ترک کرده، در پایان پروازی که او را از دبی به انگلیس رسانده بود، در فرودگاه لندن توسط مأموران مسلح از هواپیما خارج و دستگیر شد.
دستگیری بازیکن پرسپولیس؛ پای یک زن در میان است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، روزنامه سان انگلیس اعلام کرد طبق اعلام شاهدان عینی این مهاجم توسط مأموران از هواپیما خارج و بعد از آن دستیگر شده است. قرار بود مهاجم پرسپولیس روز دوشنبه در دادگاه همیلتون شریف اسکاتلند حضور پیدا کند تا در خصوص اتهاماتی که در خصوص تعرض به یک زن به او نسبت داده شده است، توضیح دهد.

یکی از مسافران پرواز جمعه که استوکس در آن بازداشت شد، می‌گوید: من از کابین خلبان صدا‌هایی شنیدم و بعد به همه ما گفته شد که در صندلی‌های خود باقی بمانیم تا مأموران یک نفر را در داخل هواپیما دستگیر کنند. آن‌ها از آنتونی استوکس خواستند که با وسایلش به قسمت جلوی هواپیما برود. او را به بیرون از هواپیما بردند. کمی بعد او را در حالی دیدم که یک نفر دیگر هم کنارش ایستاده بود تا چمدان‌هایش را تحویل بگیرد.

در همین حال سخنگوی پلیس اسکاتلند هم دستگیری استوکس را تأیید کرد و گفت: یک فرد ۳۱ ساله در ارتباط با یک مورد حکم جلب دستگیر شده است. استوکس پس از ترک اردوی پرسپولیس مدتی را در شهر دبی سپری کرد و بعد از آن به بهانه نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا حاضر به بازگشت به تهران نشد.

یکی از مسئولان حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی پرسپولیس در این خصوص گفت: استوکس بعد از انجام آخرین بازی‌اش دیگر به ما ملحق نشد و گفت که در دربی اقامت دارد. او از مربی تیم خواست اجازه دهد دو روز دیگر هم به خاطر خانواده‌اش در دبی بماند و مربی هم موافقت کرد. منتظرش بودیم که برگردد، چون خودش قول داده بود که به تمرینات برمی‌گردد. اما او دو هفته است که به تهران برنگشته است. بعد از چند روز هم گفت که نمی‌تواند برگردد، چون نگران است به کرونا مبتلا شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید