ارتقای سطح هشدار اتحادیه اروپا درباره «کرونا»

کدخبر: ۳۲۷۶۴۶
اقتصادنیوز؛ با شیوع ویروس کرونا در حداقل ۶۵ کشور جهان، امروز اتحادیه اروپا سطح هشدار در قبال این بیماری را یک درجه بالاتر برده است.
ارتقای سطح هشدار اتحادیه اروپا درباره «کرونا»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ اتحادیه اروپا در واکنش به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برخی از کشورهای اروپایی، سطح هشدار در قبال این ویروس را از درجه متوسط به سطح بالا ارتقا داده است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا امروز دوشنبه سطح خطر در این اتحادیه در قبال ویروس کرونا را از سطح متوسط به سطح بالا ارتقا داده است.

اقدام اتحادیه اروپا در شرایط انجام شده که تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا به ۱۶۹۴ نفر افزایش یافته و از این تعداد، ۳۴ نفر هم جان خودشان را از دست داده‌اند.

بنا بر گزارش‌ روزنامه «نیویورک تایمز»، ویروس کرونا در حداقل ۶۵ کشور جهان گزارش شده است.

پیش از افزایش سطح هشدار اتحادیه اروپا در قبال کرونا، سازمان بهداشت جهانی روز جمعه سطح خطر شیوع بیماری کرونا را از «بالا» به «بسیار بالا» تغییر داده بود.

«کمیسیون ملی بهداشت» چین بامداد امروز از ابتلای ۲۰۲ مورد جدید به ویروس کرونا خبر داد که در مقایسه با روز یکشنبه که ۵۷۵ مورد بوده، کاهش داشته است.

در چین تا کنون ۲۹۱۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. با احتساب تعداد قربانیان در کشورهای دیگر نظیر ایتالیا و ایران شمار تلفات از مرز ۳ هزار نفر عبور کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید