ساخت وسیله ایی عجیب برای در امان ماندن از کرونا +عکس

کدخبر: ۳۲۷۸۲۸
اقتصاد نیوز:پس از درگیر شدن جهان با ویروس کرونا، شرکت چینی یک حباب شخصی طراحی کرده که دارای چراغ هایی با نور مافوق بنفش است که هوای اطراف فرد را ایزوله و از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.
ساخت وسیله ایی عجیب برای در امان ماندن از کرونا +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، شهین مردانی؛ شرکت چینی یک حباب شخصی طراحی کرده که دارای چراغ‌هایی با نور مافوق بنفش است که هوای اطراف فرد را ایزوله می‌کند و از این طریق در برابر ابتلا به ویروس کرونا از فرد محافظت می‌کند.

حباب طراحی شده توسط شرکت «Dayong Sun» چارچوبی از جنس فیبر دارد و مانند بال های خفاش است؛ این لباس علاوه بر اینکه از فرد در مقابل ابتلا به ویروس کرونا حفاظت می‌کند، کمک می‌کند تا دمای گرم داخل آن به کشتن ویروس منجر شود.

 به منظور محافظت از مردم، این لباس مانند بال‌های خفاش است و می‌توان آن را مانند یک کوله‌پشتی استفاده کرد؛ این لباس دارای چراغ‌هایی با نور مافوق بنفش است که به اندازه کافی درجه حرارت را گرم می‌کند تا هرگونه عامل بیماری‌زا موجود در هوا را از بین ببرد.

به گفته شرکت طراحی، این حباب مانند شیشه جلوی خودرو از فرد محافظت می‌کند؛ همچنین سیم هایی داغ در شیشه تعبیه شده که در زمستان  برف و یخ را آب می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید