ممنوعیت ورود خودروهای پلاک شهرهای درگیر کرونا به انزلی

کدخبر: ۳۲۷۸۴۶
اقتصادنیوز: فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم بکارگیری کارکنان ادارات به صورت شیفتی در این شهر ساحلی گفت: نیروی انتظامی مکلف است از ورود خودروهای با پلاک استان‌ها و شهرهای درگیر ویروس کرونا به بندر انزلی جلوگیری کند.

به اقتصادنیوز به نقل از ایرنا اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در جلسه فوق العاده شورای سلامت شهرستان انزلی بیان کرد : روسای ادارات ملزم هستند تا یک سوم از نیروهای خود را به کار بگیرند و با مرخصی کارمندانی که به لحاظ سلامتی مشکل دارند، موافقت نمایند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین برای پشتیبانی نیروهای فعال در زمینه مقابله با ویروس کرونا و تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده افزود: بارها به شهروندان تاکید کرده ایم که در منزل بمانند و از مراجعات غیرضروری به ادارات و اماکن شلوغ پرهیز کنند.

حیدری آزاد همچنین گفت: کلیه آرایشگاه های زنانه و مردانه تا اطلاع ثانوی در بندر انزلی تعطیل است و در صورت تخلف، با واحد صنفی متخلف به شدت برخورد می شود.

فرماندار بندر انزلی همچنین تاکید کرد: با توجه به کمبود خون در بیمارستان و نیاز مبرم به گروه های خونی مختلف در بندر انزلی، پایگاه انتقال خون شهرستان مکلف است علاوه بر ضدعفونی کردن تاسیسات اداری خود و همچنین واحد سیار انتقال خون، با اطلاع رسانی به شهروندان نسبت به دریافت خون از شهروندان بندر انزلی اقدام و از شهروندان نیز تقاضا می شود در کمک رسانی به همنوعان خود مثل همیشه همراه و همگام با کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید