پلیس راهور ناجا و استانداری گیلان اعلام کردند؛

ترافیک پرحجم جاده هراز باوجود ممنوعیت تردد/ ممانعت از ورود به گیلان و بازگشت مسافران

کدخبر: ۳۲۸۲۱۵
اقتصادنیوز؛ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پر حجم در محور هراز (محدوده امام زاده هاشم) با وجود ممنوعیت تردد در استان‌های شمالی خبر داد. همزمان فرماندار رودبار از دستور استانداری گیلان مبنی بر مسدود بودن ورودی گیلان برای مسافران، و بازگشت تعدادی از آنان خبر داد.
ترافیک پرحجم جاده هراز باوجود ممنوعیت تردد/ ممانعت از ورود به گیلان و بازگشت مسافران

به گزارس اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پر حجم در محور هراز محدوده امام زاده هاشم خبر داد.

نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین گزارش‌ها از وضعیت جوی و ترافیکی ساعت 17 امروز جمعه گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور هراز (محدوده امام زاده هاشم) پر حجم گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای ممنوعیت تردد در استان‌های شمالی حجم ترافیکی در این مسیرها نیز به دنبال تخلیه بار ترافیکی معابر مذکور ایجاد شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با تاکید بر لزوم کاهش ترددهای غیر ضروری از شهروندان خواست تا از سفر به نقاط مختلف کشور و به ویژه استان‌های شمالی کشور اجتناب کنند.

بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند

فرماندار رودبار گفت: در پی دستور استاندار گیلان آزاد راه و جاده رشت - قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به استان داشتند را منصرف کرده و مجبور به برگشت شدند.

محمدصالح ضیایی در گفت‌وگویی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دستور استاندار گیلان در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، آزاد راه و جاده رشت - قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد.

فرماندار رودبار افزود: پلیس راه و نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مبادی ورودی گیلان در شهرستان از ورود مسافر به استان جلوگیری می‌کنند و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به استان داشتند را منصرف کرده و مجبور به برگشت شدند.

وی از هموطنان خواست برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند.

ضیایی تصریح کرد: خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی و دارو از ممنوعیت ورود به گیلان، مستثنی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید