معاون اول رئیس جمهورخواستار استفاده از همه امکانات برای مبارزه با کرونا شد

کدخبر: ۳۲۸۳۰۷
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هفت استان، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، ‌هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس ضروری ارزیابی کرد.
معاون اول رئیس جمهورخواستار استفاده از همه امکانات برای مبارزه با کرونا شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز شنبه در تماسهای تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، ‌هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان مبتلایان ضروری ارزیابی کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این مکالمه‌های تلفنی ضمن دریافت آخرین گزارشها و اخبار مربوط به ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این استانها، از استانداران خواست تا به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به کار بگیرند.

جهانگیری با اشاره به نقش رسانهها و سازمانهای مردم نهاد در اطلاعرسانی و اطمینانبخشی به جامعه، ‌لزوم جدی گرفتن هشدارها و دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم را خاطرنشان کرد و گفت: قطعا همکاری و همراهی مردم نقش پراهمیتی در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.

معاون اول رییس جمهوری بار دیگر از مجاهدت ارزشمند کادر پزشکی و درمانی و نیز کسانی که برای تامین مایحتاج مردم تلاش میکنند قدردانی و بر نظارت بیشتر بر توزیع اقلام درمانی و بهداشتی و مقابله با سودجویان و محتکران و معرفی آنان به مراجع قضایی تاکید کرد.

استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس های تلفنی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا، نیازها و اقدامات انجام شده، از اهتمام جدی مسئولین استان برای بکارگیری همه ظرفیتها در جهت پیشگیری و درمان افراد درگیر با ویروس کرونا خبر دادند.

به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز جمعه موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید