رییس هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ایران:

اولین مورد ویروس کرونا در ایران، ۳۰ بهمن تایید شد

کدخبر: ۳۲۸۴۲۰
اقتصادنیوز: رییس هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ایران گفت: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد و از همان دقایق اولیه، جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با شیوع این ویروس تلاش کرد.
اولین مورد ویروس کرونا در ایران، ۳۰ بهمن تایید شد

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از وبدا، دکتر ریچارد برنان که برای بررسی وضعیت ویروس کرونا به قم سفر کرده است، شنبه شب ۱۷ اسفندماه در دیدار با دکتر سرمست استاندار قم گفت: استان قم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش های جدی انجام داده است که از زحمات شما قدردانی می کنیم.

وی افزود: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد و از همان دقایق اولیه، جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع این ویروس تلاش کرد.

رییس هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت به جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران متعهدانه در حال ایستادگی در برابر ویروس کرونا است و در این راستا نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

برنان افزود: به خاطر این تلاش هایی که انجام داده اید، به شما تبریک می گویم و از مدیریتی که در استان قم برای مقابله با این ویروس شده است، قدردانی می کنم.

وی گفت: پشتیبانی فنی و ارائه ملزومات به ایران را داشته ایم و در سازمان ملل نیز برای مدیریت این بحران کمیته ای تشکیل شده که سازمان جهانی بهداشت مسئول این کمیته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید