یک شهر دیگر ایران در وضعیت قرمز قرار گرفت

کدخبر: ۳۲۸۸۰۴
اقتصاد نیوز:فرماندار شهرستان شهریار ضمن اعلام وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا در این شهرستان از مردم خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی در منازل بمانند.
یک شهر دیگر ایران در وضعیت قرمز قرار گرفت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا،  نورالله طاهری در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم شریف و فهیم شهرستان شهریار با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی شدن آن در کشور و به نسبت در شهرستان شهریار با توجه به اینکه درصد مرگ و میر کرونا ویروس به نسبت برخی بیماری‌ها مانند آنفولانزا زیاد نیست و لیکن شیوع بیماری بسیار سریع و پیشرونده است و این در نهایت به معنای بالا رفتن میزان ابتلا و به مراتب افزایش مرگ و میر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده: بدین وسیله ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری شهریار، رسماً شهرستان شهریار را از لحاظ شیوع بیماری در شرایط هشدار اعلام می‌کند و از مردم فهیم و مسولیت ‌پذیر تقاضا دارد با رعایت بهداشت، خودکنترلی و بویژه در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده‌ها جدی بگیرند.

همچنین کسبه محترم، فروشندگان اقلام غیر ضروری و بازاریان هم حتی الامکان با تعطیلی محل کسب و یا محدودیت فعالیت‌های صنفی از سلامتی خود، خانواده‌هایشان و مردم محافظت کنند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: نهایتاً چنانچه هشدارهای جدی گرفته نشود و مردم همچنان در کوچه و خیابان‌ها تردد کنند، ناگزیر به اعلام وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قانونی در تردد شهروندان، خودروها و ... خواهیم شد و همکاری و توجه به توصیه‌های بهداشتی به صورت جدی مورد انتظار است.شهرستان شهریار در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید