واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده خودروهای عمومی

کدخبر: ۳۲۹۰۱۳
اقتصادنیوز : مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده آژانس، سرویس مدرسه، تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی و...، با جمع حدود ۳۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: مابه التفاوت ریالی تمامی معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده آژانس، سرویس مدرسه، تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی، شهرهای فاقد جایگاه گاز و تاکسی‌های اینترانتی ۲۱ اسفند به حسابشان واریز گردید.

وی افزود: برخی از رانندگان فوق به دلیل برخی از استعلامات و مغایرت‌های اطلاعات، مشکلاتی برای سهمیه سوختشان ایجاد شد که پس از رفع این مشکلات، تمامی معوقات سهمیه اعتباری به حسابشان واریز شد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشورتصریح کرد: اطلاعات ارسال شده نیاز به استعلامات لازم از خود شخص و خودرو داشت تا اصالت خودرو مشخص شود که آیا خودرو از لحاظ مالکیت دچار مشکل است یا نه. برخی از رانندگان استعلاماتشان مشکلی نداشت و طی سه ماه گذشته سهمیه سوخت خود را گرفته‌اند اما برخی از اطلاعات درست نبود و برای همین این سهمیه با تأخیر روبرو شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید