رییس مجلس شورای اسلامی:

هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا ضروری است

کدخبر: ۳۲۹۰۸۱
اقتصادنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزرای بهداشت و کشور گفت: هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا ضروری است و بررسی‌های میدانی در استان‌ها و دریافت اطلاعات دقیق از نیازمندی‌های مردم و مراکز درمانی، لازمه تصمیمگیری هماهنگ در مقابله با کرونا است.
هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری بیماری کرونا ضروری است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در دیدار با وزرای کشور و بهداشت، گفت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها باید هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی این بیماری در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.

لاریجانی در این دیدار که برای دریافت آخرین گزارشات ملی از روند شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن بود به ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری  بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: بررسی های میدانی در استانها و دریافت به هنگام اطلاعات دقیق  از نیازمندی های مردم و مراکز درمانی،  لازمه تصمیم گیری  هماهنگ در مقابله با کرونا است و تجمیع همه ظرفیت‌های کشور برای ارائه هر چه روان‌تر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، نیازمند دو اصل هماهنگی صد در صدی و سرعت عمل در هر دو سطح ملی و استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ترمیم و جبران افت شماری از کسب و کارها در کشور به دلیل شیوع کرونا را  ضروری دانست و تأکید کرد: حمایت از کسب و کارها در شرایط فعلی باید در ستاد اقتصادی دولت پیگیری شده و تمهیدات ویژه و هدفمندی برای آن اندیشیده شود.

وی همچنین با توجه به احتمال سفر برخی از شهروندان در این ایام از وزرای کشور و بهداشت خواست تا با همکاری صداوسیما هشدارهای لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای این دیدار، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در مورد بیماری کرونا و تدابیر انجام شده در سطح کشور به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید