فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران:

تنها راه کنترل بیماری کاهش حضور مردم در شهر است

کدخبر: ۳۲۹۱۳۸
اقتصادنیوز : فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه هنوز هم سطح قابل قبولی از تعطیلی مراکز غیرضروری راشاهدنیستیم گفت: تنها راه کنترل بیماری کاهش حضورمردم در شهراست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، علیرضا زالی عصر پنج شنبه در حاشیه برگزاری جلسه فرماندهی مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسئولین باید تذکرات را جدی گرفته و فعالیت‌ها در ادارات را به حداقل برسانند اظهار داشت: تنها راه کنترل بیماری و کاهش فشار به کادر درمانی، کاهش حضور مردم در شهر است.

زالی با بیان اینکه اگر مردم با همین ریتم به حضور در خیابان‌ها ادامه دهند کنترل بیماری برایمان بسیار سخت خواهد شد گفت: امیدوار هستیم که ما نیز مانند چین و کره جنوبی که در زمان بحران کرونا کاهش حضور مردم در سطح شهرها را داشتند، ما هم در شهر تهران و کل کشور شاهد کمرنگ‌تر شدن حضور مردم در سطح شهر باشیم و این موضوع فقط همکاری مردم را می‌طلبد.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران عنوان داشت: متأسفانه هنوز هم سطح قابل قبولی از مداخلات در رابطه با تعطیلی مراکز غیر ضروری اعم از اداره‌ها و سایر مراکز را شاهد نیستیم و طبق هشدارها این بیماری می‌تواند در تهران رو به افزایش باشد لذا باید باید همکاری و پیشگیری‌ها بیشتر شود.

وی در خصوص مصوبات امروز گفت: همچنان تاکید ما بر آگاهی‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم است و استفاده از ظرفیت شبکه‌های بهداشت استان تهران بویژه مراکز جامع سلامت برای افزایش بیماریابی و پیگیری بیماران بستری شده از اهداف اصلی ما است . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید