تعیین مکان‌هایی برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا در تهران

کدخبر: ۳۲۹۴۱۵
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مکان قرنطینه برای افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا که قصد ورود به این استان را دارند، پیش بینی شده‌است.

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از ایرنا محمد تقی زاده روز شنبه در نشست اضطراری شورای ترافیک استان تهران افزود: در این جلسه در مورد مکان های قرنطینه برای نگهداری افراد مشکوک به کرونا نیز تصمیم هایی گرفته شد.

وی تصریح کرد: همچنین با شهرداران استان تهران هماهنگی های لازم برای اتخاذ محدودیت تردد در آرامستان ها با تمهیدات وزارت کشور انجام شد.

تقی زاده اعلام کرد: با وجود سمپاشی مستمر اماکن عمومی توسط شهرداری های این استان، از مردم درخواست می شود پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اولویت اصلی و مورد تاکید تمامی مسئولان کشوری و استانی، در خانه ماندن مردم و خودداری از حضور در اجتماعات از جمله آرامستان هااست.

وی اظهار داشت: مهمترین دستور جلسه کنترل مبادی ورودی و خروجی استان تهران به لحاظ ترددها و جلوگیری از شیوع کورونا ویروس بود.

تقی زاده افزود: بر همین اساس بنا شد اکیپ هایی در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین چهار ترمینال اصلی تهران یعنی شرق، غرب، جنوب و بیهقی استقرار پیدا کنند تا به این طریق با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی نسبت به غربالگری افراد اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: همچنین بنا شد در این اماکن اقلامی همچون دستگاه های تب سنج که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اقلام حفاظتی و بهداشتی وزارت بهداشت تامین می‌شود، قرار گیرد تا برای تب سنجی افراد استفاده شود.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده در روز جاری ۲۴ اسفند از سوی وزارت بهداشت مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر، بهبود یافته چهار هزار و ۳۳۹ نفر و فوت شده ۶۱۱ است.

در این میان استان تهران با سه هزار و ۳۲۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا، در کشور رکورد دار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید