اعلام خطر معاون سیاسی فرمانداری سبزوار

کدخبر: ۳۲۹۶۳۷
معاون سیاسی فرمامدار سبزوار گفت: من اعلام هشدار و خطر می‌کنم و در صورتی که مردم همراهی نکنند شرایط سبزوار بحرانی خواهد شد و امکانات بیمارستان‌ها و علوم پزشکی سبزوار جوابگوی بیماران نخواهد بود.
اعلام خطر معاون سیاسی فرمانداری سبزوار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل نصرآبادی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان سبزوار با بیان اینکه اصل و بنای ما تعطیلی بازار نیست، گفت: هر کدام از اصنافی که می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند می‌توانند ادامه فعالیت بدهند.

وی با تاکید بر اینکه اماکن و نقاطی مانند میدان دام سبزوار که محل تجمع افراد و امکان رعایت نکات بهداشتی در آنجا نبود از امروز به بعد مطابق مصوبه ستاد کرونا تعطیل شد، افزود: مردم بهترین ناظر بر کارهای مسئولان و اصناف هستند.

نصرآبادی با اشاره به اینکه سبزوار دارای 17 هزار واحد صنفی است، گفت: اگر مردم پای کار نباشند و با مصوبات دولت همراهی نکنند، هیچ حکومت نظامی نخواهد توانست موفق عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت بازگشت مسافران نوروزی به خانه‌هایشان و قرار گرفتن سبزوار در مسیر این مسافران امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان زیاد است، تصریح کرد: من اعلام هشدار و خطر می‌کنم و در صورتی که مردم همراهی نکنند شرایط سبزوار بحرانی خواهد شد و امکانات بیمارستان‌ها و علوم پزشکی سبزوار جوابگوی بیماران نخواهد بود.

وی با اشاره به کاهش 70 درصدی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی در سبزوار توسط شهرداری سبزوار افزود: برای خطوط تاکسی و مسافربرهای دیگر آموزش و تذکرات لازم داده شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید