کرونا در جهان؛ شهردار نیویورک: با تهدید بی‌سابقه‌ای روبرو هستیم

کدخبر: ۳۲۹۷۲۶
اقتصادنیوز: شیوع ویروس کرونا به‌عنوان بیماری همه‌گیر جهانی باعث اتخاذ تصمیم‌های مختلف در سراسر دنیا شده است. در آخرین اقدام‌ها شهرداران نیویورک و لس‌آنجلس و فرماندار واشنگتن محدودیت‌هایی را برای فعالیت برخی مشاغل مانند رستوران‌دارها وضع کردند.
کرونا در جهان؛ شهردار نیویورک: با تهدید بی‌سابقه‌ای روبرو هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یورونیوز، تاکنون حدود ۱۷۰ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و هم اکنون اروپا به کانون اصلی شیوع این ویروس تبدیل شده است.

شهردار نیویورک: باید با ذهنیت زمان جنگ با کرونا مقابله کنیم

۲۹ ایالت از ایالت‌های آمریکا اعلام کردند که در هفته پیش رو تمام مدارس تعطیل خواهند شد. مدت زمان اعلام شده در هر ایالت برای تعطیلی مدارس متفاوت عنوان شده است.

تاکنون ۳ هزار و ۴۸۲ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جانباختگان در این کشور نیز به ۶۵ نفر افزایش یافته است.

واشنگتن با ۷۶۹ مورد ابتلا و ۴۲ مورد فوتی در صدر ایالت‌های آلوده آمریکا قرار دارد. پس آن ایالت نیویورک با ۷۲۹ مورد ابتلا و ۳ مورد مرگ در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در شهر نیویورک نیز افراد مبتلا به کووید-۱۹ به ۳۲۹ نفر رسیده است که این موضوع باعث شد تا بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک که به‌عنوان پایتخت اقتصادی آمریکا شناخته می‌شود از تعطیلی رستوران‌ها، بارها، تئاترها، کلوب‌های شبانه و سایر مکان‌هایی که محل تجمع مردم است برای توقف شیوع ویروس کرونا خبر دهد.

وی افزود: «شهر ما با تهدید بی‌سابقه‌ای روبرو است و ما باید با ذهنیت زمان جنگ با این موضوع مقابله کنیم.»

مدارس نیویورک نیز تا تاریخ ۲۰ آوریل (یک اردیبهشت) تعطیل خواهند بود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید