چهارشنبه آخر سال تاکنون ۶ مصدوم برجای گذاشت

کدخبر: ۳۲۹۹۰۷
اقتصادنیوز: سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) ۶ مصدوم در سراسر کشور برجای گذاشته است.
چهارشنبه آخر سال تاکنون ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، این مرکز با ارائه گزارش شماره یک حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۱۴ این شمار مصدوم را اعلام و از درمان و ترخیص و دو نفر از مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال خبر داده است.

روابط عمومی سازمان اورژانس کشور در این گزارش می افزاید: با توجه به اینکه مردم و به خصوص پرسنل درمانی و بهداشتی در حال مبارزه با بحران کرونا هستند از تمامی مردم درخواست می کنیم، امسال برای آسیب نرسیدن به همشهریان و کمک به پرسنل اورژانس و بیمارستان جهت کنترل بیماری کرونا، چهارشنبه سوری را برگزار نکنند.

این روابط عمومی یادآور شد: در چهارشنبه سوری سال‌های گذشته در کشور بیشترین عضوی از بدن که دچار آسیب شدند، ناحیه صورت و چشم و دست بود که مربوط به گروه سنی ۱۰ تا ۳۰ سال ثبت و گزارش شده بود.

روابط عمومی سازمان اورژانس کشور به تمامی مردم توصیه کرد در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی خود، محل سوختگی را با آب سرد شستشو داده و مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنند و یا با شماره تلفن ۱۱۵تماس بگیرند یا در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و سریعا با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید