شدت نظارت بر ورودی و خروجی‌های استان بوشهر

کدخبر: ۳۳۰۱۶۳
اقتصاد نیوز:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت بر ورودی و خروجی‌های استان نه تنها لغو نشده بلکه شدت یافته است.

به گزارش اقتصاد نیوز، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به ایرنا گفت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی از پنجشنبه (۲۹ اسفند ۹۸) نظارت بر مبادی ورودی و خروجی استان به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تشدید شده است.

 او تاکید کرد: نه تنها کنترل ورودی و خروجی‌های استان لغو نشده بلکه با هدایت نیرو‌های داوطلب مردمی به فعالیت در قالب جمعیت هلال احمر، این نظارت شدت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: از نیرو‌های داوطلب مردمی انتظار داریم فعالیت خود را در قالب هلال احمر برای کنترل ورودی و خروجی‌های استان ادامه دهند.

خورشیدی بیان کرد: کنترل ورودی و خروجی‌های استان به صورت شخصی و خودجوش امکان پذیر نیست و عواقب بدی خواهد داشت، بنابراین نیرو‌های مردمی داوطلب می‌توانند با پیوستن به هلال احمر به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

نیروهای مردمی چندین روز به صورت خودجوش و به طور شبانه روزی در مبادی استان بوشهر بر ورود خودروها نظارت داشتند تا به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا خودروهای با پلاک غیربومی وارد استان نشوند.

دیشب اعلام شد که طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، این نیروها باید در قالب جمعیت هلال احمر کار کنند موضوعی که واکنش‌ آن افراد را به دنبال داشت به طوری که از این تصمیم به عنوان پایان فعالیت خود نام می‌بردند.

اما در پایان تصمیم گرفتند که فعالیت خود را زیر نظر هلال احمر ادامه دهند.

این افراد و همه مردم و مسئولان استان بوشهر از هموطنان انتظار دارند ماندن در خانه را جدی بگیرند و از سفر کردن بپرهیزند.

آنان می‌گویند نوروز امسال زمان سفر به بوشهر و البته هیچ جای دیگر نیست. برای حفظ سلامت خود و دیگران باید در خانه ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید