راه اندازی وب سایت برای کاهش خرید کاغذ توالت !

کدخبر: ۳۳۰۲۰۱
​اقتصاد نیوز:هجوم مردم آمریکا برای خرید کاغذ توالت از فروشگاه‌های این کشور موجب راه اندازی وب سایتی شده که به کاربران در مورد میزان موجودی آنها اطلاعات دقیقی می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، هزاران نفر از مردم آمریکا این روزها در صف‌های طویل فروشگاه‌های زنجیره‌ای انبوهی از کاغذهای توالت را خریداری می‌کنند و باعث کمبود گسترده در این زمینه شده‌اند. وب سایت «چقدر کاغذ توالت» به نشانی howmuchtoiletpaper.com با دریافت اطلاعاتی از هر کاربر به وی اعلام می‌کند که ذخیره کاغذ توالت وی برای چند روز کافی است تا اشخاص بی دلیل برای خرید این کالا به فروشگاه‌ها هجوم نبرند.

کاربران بعد از ورود به این وب سایت باید اعلام کنند چند کاغذ توالت دارند، هر روز به طور متوسط چند بار از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، تا وب سایت یادشده برای آنها مشخص کند ذخیره کاغذ توالت آنها برای چند روز استفاده کافیست.

به عنوان مثال کاربری که دارای ۵ عدد کاغذ توالت است و هر روز به طور متوسط سه بار از سرویس بهداشتی استفاده می‌کند، تا ۲۷ روز نیازی به خرید این محصول ندارد.

برای افزایش دقت محاسبات در این وب سایت گزینه‌های بیشتری نیز وجود دارند که عبارتند از متوسط تعداد کاغذ مصرف شده در هر بار حضور در سرویس بهداشتی، تعداد کاغذهای هر بسته که به طور پیش فرض ۱۶۰ عدد است، تعداد افراد ساکن در منزل، تعداد روز اعلام شده برای قرنطینه (به طور پیش فرض ۱۴ روز) و غیره. وب سایت یادشده تا به حال توسط بیش از دو میلیون نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید