دستور استاندار لرستان به مهمانان نوروزی این استان

کدخبر: ۳۳۰۵۴۴
اقتصادنیوز: استاندار لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و مصوبه ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی، مهمانان نوروزی لرستان را ترک کنند چراکه ممکن است خودرو آنها توقیف شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با استانداران اظهار داشت: هموطنان لرستان را برای سفر خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چراکه اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به مسافران و کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرایمی برای آنان درنظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اصل موضوع در کنترل شیوع کرونا و مقابله با این بیماری مردم هستند که باید از بیرون آمدن، خریدهای غیر ضروری و حضور در اجتماعات خودداری کنند.

خادمی گفت: رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا ضروری است و رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردن فاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: برای مقابله با کووید ۱۹ تمهیداتی درنظر گرفته، مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل شده و همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مبارزه با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت در تفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری و همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این ۲هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید