ناجا خبرداد؛ دستگیری ۱۱۱ نفر‌در یک پارتی شبانه

کدخبر: ۳۳۱۰۸۲
اقتصادنیوز: شب گذشته پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، شرکت کنندگان یک پارتی را بازداشت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: شب گذشته در پی رصد اطلاعاتی انجام شده توسط همکارانم در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، موفق به انهدام یک باند پارتی فعال در یکی از باغ‌های باغستان از توابع شهرستان شهریار شدند.

وی افزود: در این عملیات ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند دستگیر و جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

 خانچرلی با بیان توقیف ۳۱ دستگاه خودرو در محل مورد نظر، تصریح کرد: برگزاری پارتی‌های مختلط، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده بدون هیچگونه اغماض ضمن پلمپ محل برگزاری عوامل برگزار کننده دستگیر و جهت اعمال قانون در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: از مردم فهیم و شریف خواستاریم مانند گذشته با پلیس همکاری اطلاعتی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار خدمت‌گزاران خود قرار دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید