نامه شدیداللحن حشد شعبی به نیروهای آمریکایی

کدخبر: ۳۳۱۲۲۹
اقتصادنیوز:‌هشت گروه وابسته به الحشدالشعبی عراق با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به نظامیان آمریکایی، موضع خود را درباره ادامه حضور آنها در عراق با وجود مصوبه اخیر پارلمان این کشور اعلام کردند.
نامه شدیداللحن حشد شعبی به نیروهای آمریکایی

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، این هشت گروه‌ حشد شعبی در بیانیه مشترکی تاکید کردند: عملیات علیه نیروهای آمریکایی تنها پاسخ کوچکی به تجاوزات آنها است. تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر هدف گرفتن گروه‌ها و رهبران مقاومت، صرفاً تقلایی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان بود؛ زیرا آن‌ها ضعیف تر از آن هستند که با این گروه‌ها وارد جنگ شوند.

گروه های حشد شعبی نامه دوم را خطاب به گروه‌های سیاسی عراق ارسال و تاکید کردند: ما مخالفت خود را با تشکیل کابینه توسط عدنان الزرفی، نامزد سازمان اطلاعات آمریکا اعلام می‌کنیم. ما اجازه این امر را نخواهیم داد و همه تلاش خود را برای حفظ ثبات و امنیت بکار خواهیم بست.

این گروه‌ها در نامه سوم که خطاب به ملت عراق است تاکید کرده‌اند: ما سربازان وفاداری برای دفاع از شما و جانفشانی به‌خاطر شما باقی می‌مانیم و اجازه نمی‌دهیم آمریکا به اشغال خاک ما، سرقت منابع آن و تجزیه کشورمان ادامه دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک