دستگیری طرفدار افراطی سریال پایتخت

کدخبر: ۳۳۱۵۴۰
اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری فردی که با تقلید از یکی رفتارهای بازیگر سریال پایتخت شیشه خودرویش را دودی کرده و کلتی پلاستیکی به همراه داشت خبر داد.
دستگیری طرفدار افراطی سریال پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ سعید دهقان با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران در حال گشت‌زنی در محدوده بزرگراه بسیج بودند که به یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با پلاک غیربومی و شیشه‌های دودی مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو با شنیدن فرمان ایست پلیس بر سرعت خود اضافه کرد و پا به فرار گذاشت، گفت: در همین راستا عملیات تعقیب و گریز بین خودروی مذکور و تیم گشت پلیسی آغاز شد و پس از گذشتی چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام خودری مذکور متوقف شد. 

دهقان با اشاره به انجام بازجویی از داخل خودرو گفت:‌ ماموران پس از توقف خودرو با اظهارات ضد و نقیض راننده روبه‌رو شده و در همین راستا اقدام به جستجو در خودرو کرده و حدود ۲۵۰ عدد ماسک N۹۵ قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با بیان اینکه در ادامه جستجو، یک اسپری اشک‌آور و یک قبضه اسلحه کلت اسباب‌بازی از خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم به ناچار لب به اعتراف باز کرد و مدعی شد که شیشه خودرو را تحت تاثیر بازیگر نقش اصلی سریال پایتخت دودی کرده و اسلحه پلاستیک و اسپری را نیز تحت تاثیر همین سریال خریداری کرده و قصد داشته تا به وسیله آن خودنمایی کند.

به گفته وی، برای این فرد به دلیل قاچاق، تمرد از دستور پلیس و ... پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید