رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد؛

اظهار نظر خلاف واقع درباره حادثه‌ی هواپیمای اوکراینی دلیل اعلام جرم علیه یک نماینده مجلس

کدخبر: ۳۳۱۵۵۱
اقتصادنیوز: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد که علیه حسین نوروزی، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

به‌گزارش اقتصادنیوز، سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد:

در پی مصاحبه حسین نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با روزنامه همدلی در هفدهم فروردین ماه و بیان اظهاراتی عجیب و غیرمستند و خلاف واقع از سوی ایشان از جمله «در پرونده شلیک به هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت و کسی بازداشت نشده است...»، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه مفاد مصاحبه خبری صورت گرفته بر خلاف حقیقت و مستندات موجود است، اظهار کرد: در پرونده قضایی تشکیل شده تحقیقات گسترده‌ای به عمل آمده و از مسئولان و افراد دخیل در موضوع نیز تحقیق شده و تاکنون افرادی به عنوان متهم احضار و یک نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برد.

وی افزود: این مصاحبه، برداشت شخصی ایشان و بدون اطلاع از کم و کیف قضیه بوده است و این گونه اظهارات علاوه بر اخلال در تحقیقات قضایی، موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم می‌نماید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: از این رو علیه نامبرده در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید