اولین سخنان نخست‌وزیر انگلیس پس از ترخیص از بیمارستان

کدخبر: ۳۳۲۴۴۲
اقتصادنیوز؛ نخست وزیر انگلیس که به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است در پیامی گفت، جانش را مدیون تلاش‌های کادر خدمات ملی سلامت این کشور است.
اولین سخنان نخست‌وزیر انگلیس پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در اولین سخنانش از زمان بستری شدن در بیمارستان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت جانش را مدیون کادر درمانی کشور است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، جانسون روز یکشنبه در پیامی که به خبرنگاران مخابره و از سوی دولت نیز تأیید شد، درخصوص تلاش‌های کادر خدمات ملی سلامت انگلیس گفت: «نمی‌توانم به‌ اندازه کافی از آن‌ها تشکر کنم. زندگی‌ام را به آن‌ها مدیونم».

آخرین باری که پیامی از جانسون منتشر شد، یک هفته پس از قرنطینه به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا بود. او در این پیام گفت، همچنان تب دارد و قرار است برای معاینه به بیمارستان برود.

حال جانسون پس از رفتن به بیمارستان رو به وخامت گذاشت و به مدت سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

جانسون اکنون پس از بهتر شدن حالش از مراقبت‌های ویژه خارج شده اما همچنان تحت مراقبت کادر درمانی بیمارستان «سنت توماس» قرار دارد.

در غیاب وی، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس رسیدگی به امور دولت را بر عهده دارد.

روز گذشته (شنبه) «پریتی پتل» معاون وزیر کشور در امور داخلی گفت جانسون برای بهبودی کامل و بازگشت به دولت نیاز به زمان دارد.

به گفته سخنگوی دولت انگلیس حال جانسون بسیار بهتر شده است. او اکنون در بیمارستان وقت خود را با تماشای فیلم و حل جدول سودوکو می‌گذراند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید