افزایش مبتلایان و تلفات کرونا در بلژیک، سوئیس و اسپانیا

کدخبر: ۳۳۲۸۸۹
اقتصادنیوز؛ روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای اروپایی از جمله سوئیس و بلژیک همچنان ادامه داشته و تلفات در اسپانیا نیز از ۱۸ هزار نفر عبور کرد.
افزایش مبتلایان و تلفات کرونا در بلژیک، سوئیس و اسپانیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در کشورهای اروپایی، مسئولان درمانی اسپانیا، بلژیک و سوئیس نیز امروز (سه‌شنبه) آمار جدیدی از مبتلایان و قربانیان این ویروس ارائه کردند.

در اسپانیا علی‌رغم کاهش نسبی تعداد جان‌باختگان روزانه در کنار تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی، آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳۰۴۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته  وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون ۵۶۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به دیروز شاهد افزایش جزئی است.

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۱۷۲۵۴۱ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۱۶۹۴۹۶ تن افزایش یافت.

اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس نیز گزارش داد از روز گذشته تا کنون ۲۴۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده است.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» این اداره با اعلام آمار جدید، گزارش داد که تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۲۵۶۹۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با جان باختن ۳۳  نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به ۱۱۴۶ نفر رسیده است.

«سرویس سلامت عمومی فدرال» بلژیک نیز گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۵۳۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه روزنامه «براسل‌تایمز»، همچنین از روز گذشته تا کنون ۲۵۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در بلژیک به ۳۱۱۱۹ نفر و شمار قربانیان آن نیز به ۴۱۵۷  نفر افزایش یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید