توقیف پاترول با کلکسیون اموال سرقتی در مهدی‌شهر

کدخبر: ۳۳۳۱۵۴
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از توقیف یک دستگاه پاترول با کلکسیون اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ فقره سرقت منزل در همین راستا کشف شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، احمد حاج‌پروانه اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان مهدی‌شهر در اجرای طرح کنترل فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی شهر به یک دستگاه خودروی پاترول مشکوک شدند و برای بازرسی اقدام کردند که راننده با بی‌توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد.

وی افزود: عملیات تعقیب و گریز در شهر ادامه یافت تا اینکه مأموران در سه‌راه بسیج مهدی‌شهر پاترول را متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: در بررسی‌های اولیه از خودرو، تعداد قابل‌توجهی از اموال و کالاهای مختلف مشاهده و پس از بررسی و بازجویی‌های بعدی مشخص شد که اجناس داخل خودرو از چند منزل در منطقه شهمیرزاد و شهر مهدی‌شهر به سرقت رفته است.

حاج پروانه از کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در همین راستا خبر داد و گفت: بنا بر اظهارنظر کارشناسان امر، ارزش اموال و اقلام کشف‌شده شامل ظروف مسی، قالیچه و ... بالغ بر دو میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: همدست دیگر متهمان نیز شناسایی و در عملیاتی، عضو سوم باند سرقت منازل نیز دستگیر شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید