نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند

کدخبر: ۳۳۳۳۳۰
اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر دماوند از نجات جان ۲ کوهنورد که در ارتفاعات دوبرار از کوه های اطراف دریاچه تار گرفتار شده بودند، خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سعید طاهری اظهار داشت: از طریق مرکز پاسخگویی اضطراری (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان تهران مطلع شدیم دو کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند گرفتار شدند که در این زمینه پس از هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم با مسئول امداد و نجات مقرر گشت یک تیم نجات همراه با یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شوند.

وی افزود: در این حادثه یکی کوهنوردان به‌علت اینکه دچار آسیب جدی از ناحیه پا شده بود و امکان ادامه مسیر را نداشت.

طاهزی عنوان داشت: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال‌احمر و دیگر عوامل امدادی در صحنه، حادثه دیدگان توسط آمبولانس به اولین مرکز درمانی انتقال داده شدند که عملیات نجات حدود دو ساعت برای نجات جان این دو کوهنورد به طول انجامید.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند ضمن هشدار به گردشگران گفت: از سفر کردن به منطقه دریاچه تار خودداری کنید وباتوجه به شرایط نامساعد جاده دریاچه تار و شرایط سردسیر بودن مسیر در حال حاضر هم‌اکنون نیز در این جاده برف وجود دارد و شرایط ناهموار است لذا از افراد توریست و گردشگر خواهشند هستیم جهت تفریح و گردش تا مناسب شدن شرایط جوی به این منطقه مراجعه نکنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید