در کدام استان ایران در سال پیش؛ ۶ هزار و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده است؟

کدخبر: ۳۳۳۳۴۴
​اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان خوزستان فراوانی سلاح را یکی از تهدیدهای جدی در این استان دانست و گفت: ۶ هزار و ۱۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز در سال گذشته در خوزستان جمع آوری شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا حیدر عباس‌زاده پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح کلانتری ۱۴ خرمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد زیادی سلاح غیرمجاز در اختیار برخی افراد است، افزود: نیروی انتظامی تلاش فراوانی برای جمع‌آوری این اسلحه‌ها داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: برخی از عاملان تیراندازی در مناسبت‌ها و هنجارشکنان نظم و امنیت نیز دستگیر شده‌اند.

وی به کشف ۶۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در۲۴ ساعت گذشته در خوزستان اشاره کرد و گفت: طی ۲ عملیات پلیسی ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان امیدیه و ۱۵۰ کیلوگرم مواد در بهبهان کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده از کاهش چهار درصدی سرقت در سال گذشته در استان خوزستان خبر داد و اظهارداشت: در سال گذشته کشفیات نیروی انتظامی در استان نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرد و در سالجاری نیز برنامه‌های خوبی برای کشف مواد مخدر و سایر موضوع‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به شناسایی تهدیدها و آسیب‌های خوزستان افزود: براساس نیازمندی‌های مردم در حوزه امنیت عمومی، کاهش جرایم خشن و سرقت‌ها برنامه‌های جامعی تدوین و اجرا  شده و در سه سال گذشته شاهد کاهش جرایم خشن در خوزستان بودیم.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه جزو ۲ استان با بالاترین کشفیات در سطح کشور بودیم، گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی در مرکز استان و شهرستان‌های تابع با همکاری سازمان تعزیرات و گروه های بازرسی و نظارت کشفیات بسیار خوبی در زمینه احتکار اقلام بهداشتی داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با بیماری کرونا همانند نیروهای سپاه و ارتش در حوزه کنترل ورود و خروج داخل شهرها در ۱۰۶ نقطه در طرح قرنطینه همکاری داشته است.

سردار عباس زاده گفت: تازمانی که مصوبات شورای تامین استان و ابلاغیه ناجا مبنی بر لغو محدودیت‌ها واصل نشود این طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سازی ادامه دارد و نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با دانشکده علوم پزشکی خواهد داشت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های انتظامی استان خوزستان، نوسازی و بازسازی مکان های نیروی انتظامی به ویژه کلانتری ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی است.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهارداشت: در سه سال گذشته  ۹۰ درصد مقرهای پلیس به ویژه کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی نوسازی شد.

به گزارش ایرنا کلانتری ۱۲ و ۱۴ خرمشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان و امام جمعه این شهر به بهره برداری رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید