آخرین آمار رسمی بحران کرونا در ایران؛ تعداد جان باختگان به مرز 5000 نفر نزدیک شد

کدخبر: ۳۳۳۳۷۵
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، از بهبودی بیش از ۵۴ هزار نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.
آخرین آمار رسمی بحران کرونا در ایران؛ تعداد جان باختگان به مرز 5000 نفر نزدیک شد

به گزارش اقتصادنیوز ،  کیانوش جهانپور، بعد از ظهر جمعه در ارتباط تصویری از محل ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی در ابتدا ضمن تاکید مجدد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی هموطنان، تصریح کرد: فاصله گذاری هوشمند از صبح شنبه در تهران کلید می‌خورد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به اهمیت دقیق اجرای طرح فاصله گذاری، از مردم خواست که حتی الامکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی در ادامه به آمار کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۴۹۹ مورد جدید کرونا در کشور گزارش شده که بر همین اساس، آمار ابتلاء به کرونا به ۷۹۴۹۴ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بهبود یافتگان را ۵۴۰۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: آمار فوتی نیز ظرف شبانه روز گذشته ۸۹ مورد بوده است که با احتساب آمار جدید، کل فوتی‌های کرونا در کشور به ۴۹۵۸ مورد رسیده است.

جهانپور با اعلام اینکه ۳۵۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید بیماری و تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید