امام جمعه ورامین: هر خانواده ورامینی یک بسته غذایی به نیازمندان اهدا کند

کدخبر: ۳۳۳۳۹۷
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت ورامین گفت: هر خانواده ورامینی برای شرکت در مواسات و همدلی مؤمنانه، یک بسته غذایی به نیازمندان اهدا کند تا مشکل نیازمندان ناشی از ویروس کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان برطرف شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا  سیدمحسن محمودی در پیام جمعه شهرستان ورامین گفت: امروز همه موظفند تا به فکرهمنوعان و درماندگان بوده و ایثار و نوع‌دوستی را به نمایش بگذارند، مردم موظفند تا ضمن رعایت اصول بهداشتی، هشدارهای مسئولان را جدی گرفته و به این امر باور داشته باشد که حلال همه مشکلات فقط خدا است.
وی گفت: امروز به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی از کسب و کارها، بعضی از مردم با مشکل اقتصادی مواجه شده‌اند به ویژه که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و این امر اهمیت مواسات و همدلی با یکدیگر را بیشتر می‌رساند.

وی تصریح کرد: امروز زمان امتحان همه ما است، اگر هر خانواده ورامینی حداقل یک بسته حمایتی را تأمین کرده و به نیازمندان اهدا کنند، بسیاری از مشکلات نیازمندان برطرف می‌شود، از مردم درخواست می‌شود تا وجوه نقدی خود را به حساب اعلام شده توسط امام جمعه شهرستان و بسیج سازندگی واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

محمودی از مردم خواست تا کمک‌های خود را به شماره حساب حساب ۰۱۰۹۳۵۸۱۵۴۰۰۳ بانک ملی ایران شعبه مرکزی ورامین و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۶۲۶۵۵۰۲ بنام سید مرتضی محمودی امام جمعه محترم ورامین واریز کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز حضور نیروهای مسلح در مبارزه با کرونا و تولیدات سپاه و وزارت دفاع خشم دشمنان را برانگیخته است و ثابت کرده که ارتش جمهوری اسلامی نه تنها در عرصه دفاع از کیان جمهوری اسلامی که در حمایت از مردم نیز پیشگام است.

وی با اشاره به مشکلات آمریکا در مقابله با کرونا گفت: البته ما از بیماری ملت آمریکا خرسند نیستیم ولی مایه شرمساری است که امروز آمریکا مقام اول ابتلاء و مرگ و میر کرونا را به خود اختصاص داده است و اموات خود را در گورهای دسته‌جمعی دفع می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید