ادامه یا اصلاح ساعت کاری ادارات تهران در انتظار مصوبه کدام نهاد است؟

کدخبر: ۳۳۳۴۰۹
اقتصادنیوز: معاون مدیریت منابع استاندار تهران گفت: آخرین تغییرات برای ساعت کاری ادارات دولتی همچنان بر اساس مصوبه ستاد ملی کروناست و ادامه یا اصلاح آن باید منتظر مصوبه دولت در پایان فروردین باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا غلامرضا عباس پاشا اظهارداشت: هم اکنون تمامی کارکنان و دستگاه‌های دولتی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله و مدیریت کرونا عمل با دو سوم ظرفیت و نیرو فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: تداوم و استمرار آن بستگی به نظر ستاد ملی کرونا و رئیس جمهوری دارد که آخرین جلسه آن در ۳۱ فروردین برگزار خواهد شد.

عباس پاشا تاکید کرد: در صورتی که وضعیت کنونی تمدید شود همین شرایط برای فعالیت کارکنان ادامه خواهد داشت، اما در غیر این صورت بنا بر مصوبه جدید فعالیت خواهیم کرد.

معاون مدیریت منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر شرایط مربوط به شیوع و کنترل ویروس کرونا برای کارکنان و دستگاه‌های دولتی گفت: به هیچ وجه احساس خطر در خصوص شیوع این ویروس کمتر نشده است، اما در کنار حفظ سلامتی، امنیت و آرامش خاطر مردم مهمترین اصل مد نظر ماست.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید به ۲ بخش بهداشت فردی و عمومی توجه داشت که متولی بخش اول دستگاه‌های مربوطه و سازمان‌های مشخص شده هستند، اما در مورد بحث فردی، خود شخص باید نکات بهداشتی را برای حفاظت و تامین سلامتی مد نظر قرار دهد.

عباس پاشا اظهارداشت: وضعیت نزدیک به ۲ ماه گذشته با فعالیت گسترده رسانه ها، پزشکان و نهاد‌های متولی منجر به افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به اهمیت رعایت بهداشت فردی شده است و مدیران دستگاه‌های نیز اهمیت ویژه‌ای را به موضوع بهداشت عمومی می‌دهند.

معاون مدیریت منابع استاندار تهران به لزوم بازگشت به شرایط عادی گفت: از همین رو، با توجه به بحث فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، باید به تدریج به شرایط عادی بازگشت در این موقعیت بهترین کار، دستیابی به سطح بالایی از آگاهی است، چون به تبع آن، با رعایت نکات بهداشتی، میزان شیوع و انتقال ویروس نیز کاهش می‌یابد.

آخرین مصوبه مربوط به ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، فعالیت این نهاد‌ها و ارگان‌ها با دو سوم نیرو‌ها بود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز ۲۹ فروردین، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر رسید که از این تعداد ۵۴ هزار و ۶۴ نفر بهبود یافته اند و چهار هزار و ۵۹۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش تعداد مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۴۹۹ نفر و تعداد فوت شدگان به ۸۹ نفر می‌رسد و حال سه هزار و ۵۶۳ نفر وخیم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید