نتایج نگران‌کننده نظرسنجی‌های اخیر برای ترامپ

کدخبر: ۳۳۳۴۶۲
اقتصادنیوز : بر اساس نظرسنجی موسسه گالوپ تایید ترامپ توسط شهروندان آمریکایی طی ماه گذشته با ۶ درصد افت به ۴۳ درصد رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس بر اساس نظرسنجی موسسه گالوپ، تایید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا توسط شهروندان این کشور طی ماه گذشته میلادی با افت شش درصدی مواجه شده و به ۴۳ درصد رسیده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شده، ۴۳ درصد شهروندان بالغ آمریکایی شیوه ترامپ در مدیریت شغل خود به عنوان رئیس جمهور را تایید کرده در حالی که ۵۴ درصد با آن موافق نبودند.

یافته‌های نظرسنجی جدید نشان از افت چشمگیر تایید ترامپ توسط مردم آمریکا از ۲۴ مارس (۵ فروردین) گذشته بوده که بر اساس نظرسنجی موسسه گالوپ در آن تاریخ، تایید ترامپ از سوی مردم آمریکا به ۴۹ درصد رسیده بود که بالاترین آمار در دوران ریاست جمهوری وی به شمار می‌آمد.

همچنین محبوبیت ترامپ در ماه‌های ژانویه و اوایل فوریه و پس از آنکه از استیضاح در سنا تبرئه شد، به ۴۹ درصد رسیده بود.

ویروس کرونای جدید که برای نخستین بار در ماه دسامبر در شهر ووهان چین رؤیت شد تا کنون بیش از ۶۸۶ هزار نفر را در آمریکا درگیر خود کرده و بیش از ۳۵ هزار نفر از مبتلایان به این ویروس در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

ترامپ به دلیل کم اهمیت جلوه دادن شیوع این ویروس در روزهای نخست به شدت تحت انتقاد قرار دارد و فرمانداران تعدادی از ایالت‌های آمریکا به دلیل کمبودها در تجهیزات پزشکی و حفاظتی از دولت ترامپ انتقاد کرده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید