پیشنهاد اجباری شدن ماسک برای فوتبالیست ها !

کدخبر: ۳۳۳۵۴۰
اقتصاد نیوز: یک ویروس شناس پیشنهاد کرده است که در صورت بازگشایی دوباره فوتبال، کل ۲۲ بازیکن حاضر در زمین ماسک بزنند تا ویروس کرونا را به همدیگر منتقل نکنند.
پیشنهاد اجباری شدن ماسک برای فوتبالیست ها !

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از سایت خبر ورزشی،مارک فن رانست ویروس شناس سرشناس بلژیکی گفته است که در صورت بازگشایی دوباره فوتبال ماسک برای بازیکنان اجباری شود. در حال حاضر به جز لیگ های بلاروس، تاجیکستان، نیکاراگوئه و بوروندی فوتبال در کشور متوقف شده است. لیگ ترکمنستان نیز قرار است که از روز یکشنبه بازگشایی شود.

این پزشک بلژیکی  در مصاحبه با نشریه لوسویر گفته است که نیازی نیست که بازیکنان از ماسک جراحی استفاده کنند چرا که فوتبال بازی کردن در آن مناسب نیست. در حقیقت در اینترنت ماسک هایی وجود دارد که برای بازیکنان راگبی یا دوچرخه سوارها نیز مناسب است. این ماسک ها راحت تر هستند. شیوع بحران کرونا باعث شده تا تصاویری بی سابقه و دیده نشده را در فوتبال ببینیم. در زمانی که لیگ برزیل در مقابل تعطیلی به خاطر کرونا مقاومت می کرد بازیکنان تیم گرمیو پورتو آلگره در واکنش به این مسئله با ماسک وارد زمین شدند. این بازی در آرنا گرمیو بدون تماشاگر برگزار  شد که تیم گرمیو با نتیجه سه بر دو در آن بازی به پیروزی رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید