سفیر ایران در مسکو:

ایران با مدیریت خوب علیرغم تحریم‌ها، در مبارزه با کرونا موفق عمل کرد

کدخبر: ۳۳۳۵۷۳
اقتصادنیوز؛ کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه مسئولان و همکاری مردم ایران علیرغم تحریم‌های آمریکا در مبارزه با کرونا، گفت: ایران با مدیریت خوب و اتکا به خود از این مرحله با موفقیت عبور کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در پیامی فرارسیدن ماه عبودیت و بندگی خدا و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه مسلمانان جهان از معنویات و برکات این ماه برخوردار باشند. 

وی همچنین عید پاک را به مسیحیان نیز تبریک گفت.

جلالی همچنین ابراز امیدواری کرد که ماه مبارک رمضان باعث ارتقای معنوی شود و افزود: امیدواریم در این ماه همه به هم کمک کرده و از هم دستگیری کنیم، خصوصا در شرایطی که کشور ما و دنیا درگیر کروناست.

سفیر ایران در مسکو ضمن تقدیر از مسئولان کشور برای تلاش‌های مجاهدانه در مبارزه با کرونا، از مردم ایران که علیرغم تحریم‌های آمریکا در مبارزه با کرونا همکاری و همیاری کردند نیز قدردانی کرد و افزود: کشورهایی که تحریم نبودند در شرایط کنونی دچار مشکل شدند، ولی ایران علیرغم تحریم‌ها توانست با مدیریت خوب و با اتکا به خود مثل فرازهای دیگر تاریخی انقلاب، تا این مرحله با موفقیت عبور کند و انشاءالله با موفقیت نیز از مراحل دیگر عبور خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد که به خاطر شرایط شیوع کرونا، برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان در مرکز اسلامی روسیه میسر نیست.

سفیر ایران در مسکو همچنین گفت که سفارت ایران در فدراسیون روسیه در ماه رمضان نیز کماکان در خدمت هموطنان ایرانی است و آماده است در صورت بروز هر مشکلی، اقدام به رفع آن کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید