تعیین تکلیف وضعیت آزمون‌های علوم پزشکی تا پایان هفته جاری

کدخبر: ۳۳۳۶۰۵
اقتصادنیوز: قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعیین تکلیف وضعیت آزمون‌ها و ترم تحصیلی جاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دکتر حمید اکبری، قائم‌ مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب، گفت: دومین جلسه معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جاری چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این معاونت در جلسه این هفته موضوعات مهم همه دانشگاه‌های علوم پزشکی نظیر مسائل ترم تحصیلی جاری و روند آموزش در دانشگاه‌ها، وضعیت آموزش‌های مجازی و نحوه ارتقای آن، بررسی امور قابل تفویض به دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرایط فعلی و در نهایت زمان و نحوه برگزاری آزمون‌های رشته‌های علوم پزشکی در سال جاری تعیین تکلیف خواهد شد.

اکبری گفت: با توجه به این جمع‌بندی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در خصوص موارد فوق در جلسه دبیرخانه مناطق دوگانه آموزشی صورت خواهد گرفت و این جمع‌بندی در جلسه الکترونیکی معاونین آموزشی سراسر کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این دستورالعمل دانشگاه‌های علوم پزشکی از اظهار نظر در خصوص مسائلی که نیازمند تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا است، منع شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید