نخست وزیر:

ایتالیا بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می‌کند

کدخبر: ۳۳۳۷۶۵
نخست وزیر ایتالیا با تاکید بر اینکه بحران کرونا بزرگترین شوک به اتحادیه اروپا از زمان جنگ جهانی است، خواستار پاسخ مشترک اتحادیه اروپا به این بحران شد.
ایتالیا بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می‌کند
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، "جوزپه کونته"، نخست وزیر ایتالیا در گفتگو با روزنامه "زوددویچه سایتونگ"، به منظور مبارزه با عواقب اقتصادی شیوع ویروس کرونا بار دیگر خواستار اجراح طرح بدهی های مشترک اروپایی شد که البته آلمان از مخالفان سرسخت اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: ما بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم و از این رو اروپا باید پاسخی به این مسئله بدهد.

کونته افزود: ما اکنون به تمام نیروی آتش و شلیک اتحادیه اروپا نیاز داریم و این امر از طریق اوراق قرضه مشترک اروپایی قابل انجام است.

وی تاکید کرد که در اینجا این مسئله مطرح نیست که ما بدهی های گذشته و یا آینده را به اشتراک بگذاریم، بلکه این مسئله در میان است که همه ما با هم این تلاش خارق العاده را انجام دهیم.

ایتالیا به شدت تحت تاثیر شیوع بحران کرونا قرار گرفته و شمار مبتلایان و قربانیان کرونایی در این کشور به شدت در حال افزایش است.

بر اساس آمارهای منتشر شده تا به حال 178972 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده و 23660 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید