رئیس جمهور: بازگشایی تدریجی ضرورت کشور بود

کدخبر: ۳۳۴۲۱۸
اقتصادنیوز :رئیس‌جمهور در جلسه هیئت وزیران گفت: اینکه به تدریج بازگشایی‌هایی شد، ضرورت کشور بود؛ خروج غیر ضروری از خانه و تردد در خانه‌های یکدیگر، مخالف پروتکل‌هاست. دستگاه‌ها هم مراقب باشند.
رئیس جمهور: بازگشایی تدریجی ضرورت کشور بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت وزیران گفت: توان ما در تولید مواد بهداشتی افزایش یافته و امکان صادرات را داریم.

رئیس جمهور  افزود: کاهش سفرهای نوروزی نشان هوشیاری، همکاری و همدلی مردم بود.

روحانی گفت: مهارت کادر درمان و تسلط آنها به کار(مقابله با ویروس کرونا) روز به روز بیشتر شده است. امروز کادر درمان با تمام توان در حال تلاش هستند

رییس جمهور ادامه داد: برخی فکر نکنند اگر در زمینه مبارزه با کرونا موفق شدیم کار دولت است، این به معنای پیروزی ملت است؛ به همین خاطر عده‌ای دستپاچه شدند! تا اینجا موفقیت‌های نسبی به دست آوردیم اما اگر فکر کنیم کار را تمام کردیم حتما ضرر کردیم و زحمات از دست می‌رود

وی گفت: اینکه به تدریج بازگشایی‌هایی شد، ضرورت کشور بود؛ خروج غیر ضروری از خانه و تردد در خانه‌های یکدیگر، مخالف پروتکل‌هاست. دستگاه‌ها هم مراقب باشند؛ یک دستوری و کاری نکنند که در پیشخوانی تجمع ایجاد شود.

رییس جمهور گفت: در شرایط فعلی نفت برخی بیشتر ضرر کردند و برخی کمتر؛ برخی طوری تیتر می‌زنند که انگار یک پیروزی برای ما بوده و شکستی برای برخی‌ها؛ ما چون اتکایمان به نفت خام کمتر شده حتما خسارت ما کمتر خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید